INSPEKTOR OCHRONY DANYCH- pełnienie funkcji w Państwa jednostce
W ramach umowy pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych
realizowane są w szczególności następujące działania:
nadzór nad przestrzeganiem przepisów o ochronie danych osobowych i informowanie Administratora Danych oraz pracowników o obowiązkach wynikających z RODO, w związku z realizowanymi przez nich zadaniami służbowymi,
prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych,
opracowanie i aktualizacja Polityki ochrony danych osobowych,
opracowanie i aktualizacja rejestru czynności przetwarzania danych,
współpraca z Administratorem Danych w zakresie oceny skutków planowanych operacji przetwarzania danych,
pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych,
nadzór nad incydentami bezpieczeństwa danych osobowych,
opiniowanie wpływających wniosków pod kątem ochrony danych osobowych,
nadzór nad procesem wydawania upoważnień i uprawnień do przetwarzania danych osobowych oraz systemów informatycznych,
wsparcie Administratora danych w udzielaniu odpowiedzi na zapytania dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym udostępniania kopii przetwarzanych danych osobowych,
realizacja procedur: sprostowania/uzupełniania, usuwania, przenoszenia danych osobowych oraz sprzeciwu w zakresie przetwarzania danych osobowych,
opiniowanie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.
Zapraszamy do zapoznania się z Cennikiem Naszych usług.
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.